sadnesss -.-

aku benci kehidupan aku ! kenapa kau tanya ? aku tak mintak nak hidup dlm keadaan sempurna . aku tak mintak nak hidup dlm kehidupan yg terlalu sukar utk aku lalui . korg tak kan faham apa yg aku lalui . bukan aku tak bersyukur , tp , aku tak larat nak lalui . maybe ada hikmah sebaliknya . aku tak tahu mcm mane nak cerita kt korg pasal kehidupan yg aku lalui . tuhan je yg tawu perasaan aku mcm mana :( tak mungkin aku akan cerita dekat sapa sapa . hari hari aku menangis . korg bukan tawu . aku nak ade org yg buat kan aku tak menangis hari hari . aku nak hidup dlm kehidupan aku sendiri . aku rase mcm tak de org syg kan aku dah ! tak peduli langsong . tak pe lah , aku masih ada yg menyayangi . tu yg dekat atas . dia akan selalu berada walau di mana jua aku berada :) okay . aku nak solat . nak hilangkan kesedihan aku . aku nak pegi mengadap dia sebentar ,

assalamualaikum :)

*sorry kalau post ni ade korg rase yg aku ni bajet alim ke ape . yg pasti , aku org islam :))
sa lang ham ni da :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

blog ini adalah hakmilik arissa , bukan copyfish ok !