bieber , lapchuuuuu !

weh , aku nak nangis T,T org lainn boleh p tgk bieber . aku tak boleh :( mummmmmmmmmmmmmmmmmmy ! aku tgk dlm utube kan , suara bieber aku tak dgq langsung -,- dgq suara gedik gedik halus  perempuan di sana ja . tak pa lah . semalam aku mimpi bieber . smpai hati dia tak tegur aku dalam mimpi aku . hmph ! dia amat lah hensem . srius , aku nak p jumpak dia face to face . wahhh ! cita cita tu . aku dah jumpak dlm mimpi dah , realiti ? gosh ! no way ! eh eh , lagi satu , aku suka tgk time dia nyanyi lagu baby . sbb , dia siap kata 'who want to be my baby?' org dekat stadium merdeka angkat lah tgn . aku yg dok kat rumah menganga tgk dia ni pon angkat tgn :P so sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet ! naaahh , sikit je ni gmba diaaa XD agak agak 50 lah . ade yg gmba dia berambut style yg dulu , dan ade yg skg pnya style . aku suka dulu punya :D




















































sorry . gambar dia dgn selena tak boleh upload . 'hang' terus lappy aku -,-
credit to everything-bieber 
 
thanks kay sygg .














sa lang ham ni da :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

blog ini adalah hakmilik arissa , bukan copyfish ok !